Městys Bobrová obnoví činnosti od 20. dubna 2020 v plném rozsahu a zároveň nastaví pravidla, aby se v co největší možné míře zamezilo komunitnímu přenosu onemocnění COVID-19.
Obnovení činnosti úřadu městyse neznamená, že na úřadě musí být přítomni vždy všichni jejich zaměstnanci.
Prioritou zůstává písemný, elektronický kontakt (dopis, e-mail, datová schránka, SMS) či telefonický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné.
Využívejte prosím v co možná největší míře podání vhozením do poštovní schránky, která je umístěna u dveří úřadu.
Současně se i umožní osobní kontakt klientům v úředních hodinách platících před vyhlášením nouzového stavu
(tj. úřední den pondělí a středa od 7,00 do 12,00 hodin a od 13,00 do 17,00 hodin).
V těchto hodinách se bude dbát na úřadu na zvýšenou hygienu ploch, dveří, zábradlí, psacích potřeb a td..
Při vstupu na úřad se bude dbát také na dodržování hygienických pravidel (používání ústenek, roušek, respirátorů, štítů, atd., dále zajištění odstupu všech přítomných osob alespoň 2 m, dezinfekce rukou, atd.).
Z důvodu minimalizace pohybu osob po budově bude i nadále podatelna za hlavními dveřmi úřadu, kde si klient zazvoněním přivolá zaměstnance podatelny, který s ním vyřídí podání žádosti, platbu nebo klienta doprovodí do příslušné kanceláře.
V rámci dodržování pravidel (a s ohledem na velikost úřadu) bude vpuštěn do každé kanceláře pouze jeden klient (neplatí pro rodiče s dětmi, doprovod nemohoucího rodinného příslušníka). Klienti čekající na vyřízení jsou povinni dodržovat rozestupy alespoň 2 m.
Děkuji za pochopení – Zdeňka Smažilová, starostka